معرفی کتاب طراحی اشیاء روزمره

معرفی کتاب طراحی اشیاء روزمره
کتاب “طراحی اشیاء روزمره” اثر دان نورمن، یک کتاب غیر داستانی است که بررسی می‌کند چگونه طراحی به عنوان ارتباط بین شیء و کاربر عمل می‌کند و چگونه می‌توان این ارتباط را بهبود داد تا تجربه استفاده از شیء لذت‌بخش باشد. کتاب از اصول روان‌شناسی شناختی، ارگونومی و عمل طراحی استفاده می‌کند تا نمونه‌های خوب و بد طراحی را تحلیل کند و رهنمودهای طراحی پیشنهاد دهد. کتاب در اصل در سال ۱۹۸۸ با عنوان دیگری منتشر شد، اما در سال ۲۰۱۳ بازنویسی شد تا محتوای آن را بهتر منعکس کند.
ادامه مطلب

معرفی کتاب من طراح جواهر ۲

معرفی کتاب من طراح جواهر ۲
کتاب “من طراح جواهر ۲” اثر مانوئلا برامباتی و کوزیمو وینچی، یک کتاب است که به فرآیند طراحی طلا و جواهر، از اسکیس اولیه تا نمایش نهایی، با تأکید ویژه بر چگونگی کار بر روی ایده‌ها، برنامه‌ریزی یک مجموعه و طراحی و تصویرسازی انواع مختلف قطعات، با الهام از شکل‌های طبیعی یا تاریخ هنر، می‌پردازد. کتاب در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و ادامه‌ای بر جلد اول است که به هندسه، دیدگاه و نمایش مواد در طراحی طلا و جواهر می‌پرداخت.
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش