معرفی کتاب من طراح جواهر ۲

کتاب «من طراح جواهر ۲» اثر مانوئلا برامباتی و کوزیمو وینچی، به دلیل نیاز به مطالعه بیشتر بر روی برخی از فرم‌های بنیادی طراحی جواهرات نوشته شده است تا بتوان هر قطعه‌ای را به بهترین شکل طراحی کرد. از اسکیس اولیه تا نمایش نهایی، با تأکید ویژه بر چگونگی کار روی ایده‌ها، برنامه‌ریزی یک مجموعه و طراحی و تصویرسازی انواع مختلف قطعات، با الهام از شکل‌های طبیعی یا تاریخ هنر.

کتاب در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است و ادامه‌ی جلد اول است که به هندسه، دیدگاه و نمایش مواد در طراحی طلا و جواهر می‌پرداخت.

این کتاب اصول اساسی کشیدن تکه‌های مختلف انواع جواهر و زیورآلات، مانند گردنبند، حلقه، گوشواره و دستبند را به دقت توضیح و نشان می‌دهد. کتاب شامل تمام جزئیات فنی است که باید هنگام برنامه‌ریزی هر تکه جواهر به لحاظ اجرایی در نظر گرفته شود. جلد اول بر ابزارهای لازم برای انتقال دقیق ایده‌ها، ترسیم مواد، جنبه‌ها و اثرات مختلف و تسلط بر استفاده از رنگ تمرکز داشت، اما جلد دوم به فرایند از ایده اولیه، براساس شکل‌های طبیعی یا هندسی، تا رسم قطعه نهایی می‌پردازد؛ شامل تکنیک‌های تصویرسازی و منابع الهام‌بخش؛ همه جنبه‌هایی که خلاقیت خواننده را تحریک کنند.

 

طرح روی جلد کتاب من طراح جواهر ۲

 

این کتاب روش‌های مختلف طراحی دستی را نشان می‌دهد؛ از جمله خودکار، خودکار رنگی، مداد، مداد رنگی ، آبرنگ و ...

کتاب همچنین طرز استفاده از انواع رنگ‌ها را نیز نشان می‌دهد.

طرح پشت جلد کتاب من طراح جواهر ۲

 

 کتاب نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از این رنگ‌ها می‌توان جلوه‌های مختلفی به قطعات طلا و جواهر داد و چگونه با استفاده از نور و سایه و اثرات دیگر می‌توان جزئیات و برجستگی قطعات را بهتر نشان داد.

این کتاب نحوه طراحی و نمایش انواع قطعات طلا و جواهر را آموزش می‌دهد؛ از جمله گردنبندها، حلقه‌ها، گوشواره‌ها و دستبندها. کتاب شامل بخش‌هایی مختص طراحی بر اساس شکل‌های هندسی یا طبیعی است. در این بخش‌ها نشان داده شده است که چگونه با الهام گرفتن از شکل‌های همسان یا متضاد در طبیعت یا هنر می‌توان ایده‌ای خلاقانه برای طراحی یک قطعه طلا و جواهر یافت. برخی از شکل‌های القاء شده عبارتند از: خط و نقطه‌چین، دایره و بیضی، چپ و راست، بالا و پایین، درون و بیرون، تکرار و تغییر.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش